dissabte, 4 de juliol del 2009

13 hores fent de voluntari

El dia 27 de juny, dissabte passat, a les pistes d'atletisme de Vic van fer el Campionat de Catalunya Junior i Promesa.

Vaig arribar a les vuit del matí, mentre que els nens havien d'arribar a les 9 (vaig anar-hi a les 8 perquè em van dir aquesta hora).

Durant les tretze hores, vaig fer tot tipus de feines: Posar cons per separar carrils, recollir avisos de marxa, posar i treure tanques i startings, controlar el marcador (posar-hi la marca que havien fet), fer de secretari (dir: llança ..., preparada ... i a la caiguda ...), penjar horaris a les parets, entre de moltes altres coses. També m'hi vaig quedar a dinar i em van donar una samarreta i una gorra.

A les 9 del vespre ja me'n vaig anar.

1 comentari:

  1. Ostres, quina feinada, no? Ja esteu de vacances, oi? A veure si ens veiem un dia d'aquests, que fa temps que no us veiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig! Llorencç

    ResponElimina