dissabte, 13 de juny del 2009

Milla de la Prosperitat: 3r!

Dissabte passat vam anar a la Via Júlia de Barcelona, a córrer la 2a Milla de la Prosperitat (Prosperitat és el barri). Havia de córrer a les 11 i 10 minuts. Fins a aquella hora, vaig anar escalfant, mirant el circuit (era sortir des de la Plaça Llucmajor, fer tota la Via Júlia, i tornat, també per la Vic Júlia).


La cursa va començar amb una mica de retard, ja que abans havien de fer l'entrega de premis. Quan va començar la cursa, van dir que no es podia córrer per les voreres, sinó per la calçada, i justament la que corria al meu davant, estava corrent per un tros de vorera. L'speaker, quan jo vaig arribar a l'arribada, va dir: -I ja arriba l'Arnau amb un gran esprint!


Vaig fer la cursa amb 6 minuts i 53 segons (era una milla, 1.609 m) i vaig arribar tercer, de manera que em van donar un trofeu (va ser una copa), vaig haver de pujar al podi...


Per dinar, ens havíem endut entrepans de casa i vam dinar al parc del Turó de la Peira, tot ple de pins, dels que hi havien hagut abans que ho edifiquéssin tot, àrea de pícnic... Vam pujar a dalt del turó, des d'on es veia tot Barcelona.


Anant-hi, vam passar pel barri de Can Peguera. Era molt curiós, perquè tot eren cases de planta baixa i petitíssimes, cases barates, totes de color blanc, amb carrers peatonals, amb un trosset de jardí molt petit... I al costat, es veien els altíssims blocs de pisos de Nou Barris. Les cases les van construïr al 1929 i són el barri de cases barates més ben conservades de Barcelona.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada