dissabte, 2 de maig del 2009

Excursió a TV3 i al Park Güell

El dijous, amb l'escola vam anar a fer una excursió. Vam anar a TV3 i al Park Güell (no sé perquè ho escriuen amb k Parc, a mi m'agrada més amb c). Vam marxar al cap d'1 hora i mitja d'estar a l'escola amb autobús, cap a Barcelona.

Vam arribar a TV3, però abans d'entrar-hi, vam esmorzar en un parc que hi ha allà el costat. Un cop havent esmorzar, vam anar cap a dintre TV3 i ens van ensenyar les instal·lacions, que feia cada treballador (el realitzador, el regidor...), vam entrar a alguns platós, com el d'El Club, l'Hora Q, Ànima... També a alguna unitat mòbil.

Quan ja vam acabar la visita, vam tornar a agafar l'autobús fins al Parc Güell, passant per molts carrers amb pujades baixades... El viatge va ser bastant divertit. Un cop allà, vam anar a veure la plaça, el llangardaix, la sala de les columnes, on vam dinar, i altre cop a la plaça, on ens hi vam poder estar una estona jugant, mirant uns músics que tocaven...

Allà a quarts de 4 vam tornar cap a Vic; el viatge també va ser bastant divertit pels carrers que passàvem...