divendres, 26 de desembre del 2008

El Tió va cagar...

Abans d'ahir el vespre vam fer cagar el Tió, més o menys a les 10 h. Abans vam sopar menjars que ens vam fer nosaltres.

Va fer unes 9 o 10 cagades, i cada cop, amb el meu germà i el meu pare pujàvem a dalt a assajar una cançó diferent de fer cagar el Tió.

A mi el Tió em va cagar (a casa nostra):
  • Un mp4
  • El Calendari de la Lluna 2009
  • 2 sobres de segells amb 2 àlbums (també pel meu germà)
  • Unes malles llargues
  • Uns mitjons vermells
  • Una impresora/fotocopiadora/escànner (per tots)
A casa els avis i els tiets de Calldetenes em va cagar:
  • Unes vambes de claus d'atletisme
  • Un tren AVE (també pel meu germà)
  • Un micròfon per l'ordinador
  • Una samarreta
  • Una bossa de caramels

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada