dilluns, 1 de desembre del 2008

Barcelona: Jean Bouin i CosmoCaixa

Ahir, vam anar a Barcelona per dues coses: córrer la meva primera Cursa Jean Bouin, la 85a que celebren, i, a la tarda el CosmoCaixa.

A les nou vam marxar de casa per arribar a les deu a la Plaça d'Espanya de Barcelona, a mi i a la meva mare ens van deixar allà i el meu pare i el meu germà van anar-hi amb metro des de Zona Universitària.


Corria a les 10:55h, com és normal a Montjuïc, al dorsal hi deia el meu nom i tot, i havia de dur xip blanc. Jo, que sóc Infantil havia de fer 2.300 metres, com al Cros de Girona, però aquí per carrers amb pujada, alguns no gaire ben asfaltats i plens de cotxes aparcats.

Al final vaig quedar el 104 de 140 amb el temps de 10:43 minuts, 4:40 minuts al quilòmetre. La cursa va començar 1 minut d'hora i ens van donar 4 dvd's dels 1001 gols d'or del Barça.


A dinar hi vam anar al Fresc Co de la Diagonal 531.

Vam tornar al cotxe amb tramvia i vam anar cap al CosmoCaixa.

Teníem les 4 entrades gratuïtes, perquè vaig pintar una granota que ens van donar quen hi vaig anar amb l'escola, al qual te'n donaven 3 i com que el meu germà és més petit de 7 anys entrava gratis.

Vam anar a la Sala de la Matèria, el Bosc Inundat i després a la cafeteria i el pis -2 que al passadís hi havia ossos de dinosaure...

El que em va agradar més va ser el formiguer del Bosc Inundat i un plàstic que va explicant la prehistòria fins a fa un milió d'anys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada