dissabte, 8 de novembre del 2008

Derrota al Nàstic-Reial Societat

Fa una setmana, el meu pare i jo vam anar a veure el partit Nàstic-Reial Societat al qual ens havien tocat dues entrades a una web del Nàstic. El partit començava a les 18:30h i a les tres de la tarda ja vam marxar cap a Tarragona per no fer tard. Les entrades eren per "Preferent superior", a l'altra banda del camp respecte la tribuna i a la grada de dalt. En el seients 62 i 63 (jo vaig seure al 63), uns de blancs.

El partit va començar i el Nàstic tenia més ocasions que la Reial, sobretot un jugador del Nàstic que es diu N'Gal, del Camerun (concretament del poble de Nkongsambaau). Per desgràcia la primera part va acabar 0 a 1 a favor de la Reial, el gol el va fer en Moha.

A la segona part el Nàstic va empatar al minut 74, un gol d'en Moisés i als 2 minuts del temps afegit de la segona part va marcar en Díaz de Cerio per part de la Reial. Van quedar 1 a 2, el Nàstic va perdre.

2 comentaris:

  1. Sí, Arnau, però malgrat la derrota, ens ho vam passar ben bé. I els entrepans, eren molt bons! I, mira, perdre amb la Reial Societat, un equip que si més no a mi em cau prou bé, no dol tant com amb un altre equip...

    ResponElimina
  2. El Nastikus és el millor! Si cau a terra, rebota de tanta goma... Molt bones fotos del nou estadi!

    ResponElimina