diumenge, 26 d’octubre del 2008

Marxa i Caminada de Sils

Avui al matí hem anat a la Marxa i Caminada de Sils (jo li diria Cursa de Sils), la primera d'aquest curs, hi hem arribat les 9 i 10 minuts del matí, jo corria a 3/4 de 10 i el meu germà 5 minuts abans.

La cursa consistia en fer 600 metres, que eren dues voltes en un tros de carrer al darrere del pavelló. Ens han donat medalla, aigua, entrepà gegant de botifarra i unes pastetes industrials. A la cursa he quedat 2n de 4, i el premi que m'han donat ha sigut una copa daurada.

La copa i la medalla que m'han donat

Més fotos | Classificació

2 comentaris:

  1. Felicitats, Arnau! En l'escrit queda com poc destacadet el bon resultat que vas fer. Ja sé que sempre diem que l'important és participar i que si un dia quedes el 21, el següent dia l'objectiu ha de ser quedar el 20, però de tant en tant endur-se una copa, sempre es posa bé. Felicitats, a tu i a en Marçal, per haver debutat "oficialment" en el món de l'atletisme.

    ResponElimina
  2. Per molts anys! La copa està molt bé. Me l'ensenyareu dissabte, oi? Que vinc a la castanyada! I felicitats per a en Marçal també!!!

    ResponElimina