diumenge, 13 de desembre del 2009

Cros de Prats de Lluçanès = FRED

Avui al matí hem anat al cros escolar (que jo competeixo com a CA Vic, però) de Prats de Lluçanès.
Com que enlloc vam trobar l'horari, hi hem anat per ser-hi a 2/4 de deu, ja que sí que per exemple a la web de l'ajuntament de Prats, deia que començava a 2/4 d'onze, i per tant ser-hi una hora abans. Però com que no sabíem pas a quina hora havia de córrer, es veu que hi hem arribar una hora i mitja abans, a 2/4 de deu! -ja que em tocava córrer a les 11-. I, avui, feia moltíssim fred.

A les deu ha començat a arribat tothom però el fred no afluixava pas. Hem començat a escalfar, pel circuit de 1900 metres del cros, amb molts canvis de sòl, ja que era per un descampat, per l'entrada d'un garatge d'unes cases, pel carrer Rafael Casanova, sense asfaltar i pel costat d'una línia d'arbres entre el carrer R. Casanova i la ctra. de Gironella. I resulta que pel descampat, amb l'herba ben alta en un bon tros, després hi havia un terra de pedra que ha fet que no poguéssim anar amb vambes de claus.

Hem anat escalfant dins a les 11, i amb el fred que no havia disminuït gens, i jo corria amb màniga i pantalons curts, i sense guants, que és el que més falta em feia, de cara al fred.

He corregut i al final he quedat 8è, de manera que ens hem hagut d'esperar una hora i mitja més pel lliurament de premis, al que em donarien la medalla que he guanyat.

Un cop me l'han donat, ja hem marxat cap a casa.

Més fotos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada