diumenge, 22 de març del 2009

1a Jornada dels Campionats Comarcals d'Osona

Durant 4 setmanes, a Vic es fan els Campionats Comarcals d'Osona d'atletisme.

Avui, era el primer dia i jo he fet 4 proves.

La primera era llargada, amb tres intents. Jo m'he superat la meva marca, tenia 3,19 m i al primer salt he fet 3,28 m, però es que al segon, n'he fet 3,40 m. Els altres 4 salts (perquè he passat a la millora, 3 salts més), m'han anat com em solien anar a mi, 3 metres i poc més.

Després he fet la prova de javelina. No l'havia provat mai, i, per això no m'ha sortit gaire bé. Ho he fet tot nul, no era l'únic, però. El primer cop perquè he anat massa cap a un costat, la javelina. El segon perquè no ha caigut bé. I, finalment el tercer la javelina ha anat bé però jo no m'he aguantat i he tocat la línia un cop la javelina ja s'havia clavat.

La tercera prova ha sigut la de 80 metres llisos, he quedat quart de 5, tot i que tota la cursa ha estat molt igualada, en algun moment he arribat a anar primer, crec. Els quatre primers hem arribat quasi a l'hora. Llavors ha corregut la segona sèrie, que potser han fet pitjor temps.

Ja cap a les 12 del migdia, he fet una prova de relleus, 4x80 m. Hi havia quatre equips, dos de masculins i dos de femenins. El meu equip, hem quedat últims, molt enganxats al tercer. Jo corria tercer, el testimoni me l'havien donat que anàvem últims i jo l'he donat havent avançat als de davant (és a dir, si hem quedat últims, a mi no m'han pas avançat). Per desgràcia el que feia l'esprint l'han avançat un altre cop.

Per cert, avui al migdia s'ha jugat el partit més llarg de l'història de la lliga espanyola des de que no es poden no es poden empatar els partits (si ho he entès bé); han fet quatre pròrrogues. jugaven el Ricoh Manresa contra el Regal FC Barcelona (122 a 117). I el Roncato CP Vic és el campió de la Copa del Rei de hoquei patins, després d'haver guanyat per 2 a 1 al FC Barcelona Sorli-discau a la pista del Liceo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada