dijous, 1 de gener del 2009

L'últim vespre de l'any

Ahir al vespre, ja a l'any passat, a les 7 del vespre vaig anar a córrer la meva primera St. Silvestre Manlleuenca, hi vam arribar a 2/4 de 7 per inscriure'm, una cua gegant per un dorsal fet amb retolador i havent escalfat poquet, a les 7 i 5 minuts, després de la cursa fins a 10 anys, on hi corrien els pares de la majoria de nens, vaig córrer la meva cursa, la d'11 a 14 o 15 anys.

Només s'havia de fer 1200 metres fent una volta a un tros de l'Avinguda Roma. Hi va haver nens que van retallar el circuit i es van colar.

No sé en quina posició vaig quedar perquè encara no les ha penjat.

Un cop a casa vam fer un sopar especial com el de Nadal que ens vam fer nosaltres. Al dinar d'avui també hi ha hagut alguna cosa especial.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada