dilluns, 7 de maig del 2007

[BA] Setmana atlètica

La setmana passada vam anar a 2 llocs amb motiu de l’atletisme. El dia 1 de maig vam anar a l’Hospitalet de Llobregat, a la XVI Milla de Sta. Eulàlia, plovia molt i vam haver de fet 10.000 voltes per Cornellà i l’Hospitalet per arribar-hi, al final vaig quedar 15è (n’hi havia 34). Em van donar una medalla, una samarreta i una bossa d’esports.

El dia 5 de maig vam anar al Prat de Llobregat al Campionat de Catalunya de Clubs. Jo vaig fer salt de llargada, vaig quedar 8è amb la millor marca de 3,15 m. (havia de saltar a les 09:00h.).

Després em vaig quedar a mirar algunes de les altres proves.

Deixo un PDF amb la classificació de la Milla de l’Hospitalet de Llobregat.

Classificació de la Milla de l’Hospitalet de Llobregat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada