divendres, 18 de maig del 2007

[BA] El dimecres a una Trobada Benjamina a Castelldefels

El dimecres vam anar a Castelldefels amb l’escola, a una Trobada Benjamina. En principi s’havia de fer moltes coses però al final en vam fer molt poques. A les 10 vam fer shootball, un esport semblant a punxats (de 2 equips). Després havíem de fer Mediterrània, que consistia en anar en un catamarà però els mestres no ens hi van deixar anar. Cap allà quarts de dotze vam anar a fer handbol El nostre grup de l’Andersen va guanyar 3-2 a l’escola municipal de Cardedeu i 7-0 a l’escola Mare de Déu de l’Assumpció, de Badalona.

Abans de dinar, era hora de fer el taller de circ però també vam poder anar a altres llocs, com per exemple, a un que jo vaig anar en que un senyor amb una màquina et tirava una pilota i tu te l’havies de parar perquè no entrés a la porteria i fes gol. A cada persona li llençaven 3 pilotes. Jo només en vaig parar una.

Després de dinar només em quedaven dues seccions: la de bàsquet i la d’aventura. A la de bàsquet vam perdre en 2 partits que vam fer, tots dos contra aquella escola de Cardedeu. I, finalment, a la secció d’aventura es podia anar amb quads, als inflables… Jo vaig fer hoquei carrer, però no em va agradar gens perquè fins i tot em feien faltes els del meu equip, que anava amb l’stick verd.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada