dijous, 21 de juny del 2007

[BA] El dia 17 vam anar a la prèvia d’Ascó i a Tarragona

El diumenge dia 17 de juny, vam anar a la prèvia del Campionat de Catalunya Individual d’atletisme. Les pistes, al costat de la central nuclear d’allà Ascó. A mi em van triar per 60 m. tanques i per 60 m. llisos. Tot ho vam haver de fer al matí, primer els 60 m. tanques i després els 60 m. llisos.

Als 60 m. tanques, vaig quedar últim de la sèrie i de la classificació, a la meva sèrie, el que va quedar 1r va fer el rècord de Catalunya d’alevins, un del Nàstic.

Als 60 m. llisos també vaig quedar últim de la sèrie, i a la classificació 4t. per la cua.

Quan vam marxar de les pistes, vam anar a dinar a Móra d’Ebre, un poble no gaire maco, però tampoc gaire lleig. I finalment a la tarda vam anar a Tarragona. Vam anar al Nou Estadi (el camp del Nàstic), perquè volíem comprar alguna cosa del Nàstic. I després vam anar a casa d’uns amics dels meus pares que viuen a Tarragona, ens van donar un tros de bufanda del Nàstic (aquella del Rècord Guiness de 58 km.) i vam anar a donar un volt amb ells.

Encara que no em vaig poder classificar per la final de Terrassa, estic content de que m’hagin triat per la prèvia i que hagi corregut a la sèrie del que ha fet el rècord de Catalunya, un del Nàstic, de l’equip de futbol que m’agrada.

També deixo una foto que van fer els del Nàstic que hi surto jo corrent, el que va primer és el del rècord de Catalunya.

60 m. tanques

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada